fredag 5 november 2010

Orolig

Väntar på att få reda på hur det har gått för en vän som opererats under dagen. Fick höra på vad som hänt via pojkvännen eftersom jag hade telefonen på ljudlöst under morgonen och hade två missade samtal från hennes pojkvän. Jag är inte helt på det klara varför och vad det är som opereras, men så vitt jag förstod det på pojken var det inget livshotande. Jag måste ha varit i något slags omtöcknat tillstånd under dagen eftersom jag inte kom på förrän på kvällen att jag faktiskt har hennes telefonnummer. Skickade iväg ett sms, men har inte fått svar ännu, skickade det mest som uppmuntran så jag förväntar mig inget svar ännu.

Jag skriver detta på bloggen eftersom jag mest vill få ut en massa frustration över att inte ha någon aning om vad det är som händer. Det var så vitt jag hörde ingen större fara med henne, men operationer är ju aldrig trevligt. Hade tänkt messa igen, men nu känns det lite för sent för det och det känns taskigt att göra det och väcka henne ifall hon sover.

Hoppas allt har gått vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar