torsdag 6 oktober 2011

Datorstrul och förseningar

Okej, det här kommer att låta så töntigt att jag knappt tror det själv.

Hemmadatorn har totalvägrat och internet har svajat. Listorna har därför inte kunna läggas upp på dagen det var tänkt. För ett par veckor sedan började min laptop som har tre år på nacken att strejka, den ville inte starta upp alls, men efter välbehövlig vila är den åter i bruk. Och tur var väl det, för när jag återvände till stationära datorn hade skärmen lagt av och jobbdatorn som har internet ville inte lägga upp bilderna som jag tagit på listorna. Större delen av veckan har internet varit obefintligt, men nu är det mesta åtgärdat.

Listorna kommer att läggas upp som tidigast på lördag, kommer att göra en veckas uppdatering i ett inlägg och jag hoppas att inget nytt tekniskt problem dyker upp. Jag ber om ursäkt för strulet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar