lördag 1 oktober 2011

31 Listor


Som utlovat, den första listan i projekt 31 listor. Jag ska försöka göra listorna lite roligare än jag brukar, hoppas att jag har upplägg som räcker för 31 dagar. Morgondagens kommer nog att bli lite enklare pga tidsbrist. Aaanyway...

Jag har lite svårt för att avslöja kreativa idéer för människor eftersom det delvis innebär att jag måste göra någonting av det också, inte bara leka med tanken i ett tag. Om jag låter mina planer enbart bo i huvudet kommer de antingen att utföras eller att förkastas, ingen press på att jag måste göra en massa saker som jag bara funderar på. Jag hoppar att kunna göra en del av detta i höst när min anställning tagit slut eftersom jag har mer tid och för att ha någonting planerat förutom jobbsökning (som i och för sig också knep en plats på listan).

Det finns saker som jag inte tagit med på listan, men de vet jag att jag kommer att göra i höst och behöver inte motiveras eller skrivas ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar