onsdag 17 oktober 2012

Nattsudd

Så var det dags igen. Nattvak. Ibland tänker jag att jag vid eventuella framtida småbarnsår kommer att vara orättvist förberedd och van vid periodvis extremt lite sömn.

Tänker mycket på alla måsten just nu. Jag bör skriva ditt eller jag bör dela ut datt. Snart är det dags för NaNoWriMo och jag taggar som sjutton, men oktober är mest full av stress och ångest. Kanske har jag än en gång tagit på mig för många uppdrag, kanske satsar jag på för höga mål alldeles för tidigt. 

Det har kommit en del trafik till min sida och jag tror jag vet varför: Kongressrapport kommer att skrivas för Kontrast 2012, jag lovar, men jag har för mycket annat i huvudet just nu som måste gå före. Hoppas få klart inlägget innan helgen i alla fall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar